Premio
Una beca de 3.500 Euros.
1. La Fundació Privada Güell, amb la col·laboració del Reial Cercle Artístic i del Cercle Artístic de Sant Lluc convoquen una beca per a joves pintors nascuts en terres catalanes.
2. Tindran una edat compresa entre 18 i 30 anys en el moment de demanar la beca.
3. Presentaran un dossier amb 6 fotografies d'obres seves, el curriculum i el projecte d'utilització o finalitat de la beca. Aquest dossier ha d'ésser lliurat a la seu de la Fundació Privada Güell (passeig d'Isabel II, núm. 1, 2n pis de Barcelona) fins el 17 de setembre de 2013. Hauran d'ostentar tots els drets de propietat intel·lectual del material enviat, dels continguts que hagin elaborat, firmar una còpia de les presents bases i lliurar una fotocòpia del DNI.
El dossier s'acompanyarà amb un
... breu projecte justicatiu de l'activitat a desenvolupar si s'obté la beca. (màxim una plana DIN a4).
4. El jurat seleccionarà un màxim de tres participants, els quals presentaran 3 obres, d'entre les que van enviar fotografiades, els dies 25, 26 i 27 de setembre de 2013, al local social del Reial Cercle Artístic (carrer Arcs número 5 de Barcelona, telèfon 933 014 676) d'onze a dues del matí i de quatre a vuit del vespre.
5. Les obres dels seleccionats seran exposades públicament a una sala d'exposicions del Reial Cercle Artístic, del 2 al 13 d'octubre de 2013.
6. El jurat nomenat per la Fundació Privada Güell, que haurà fet la selecció dels dossiers, escollirà un sol artista pintor que es beneficiarà de la beca, l'import de la qual serà de 3.500 euros, que es farà efectiu en tres pagaments trimestrals. El primer en el moment de fer-se el lliurament públic de la beca.
7. La beca es donarà a un treball unipersonal.
8. El becari guanyador ha de donar a la fundació una de les obres, que aquesta escollirà entre les presentades al concurs o les executades durant la beca.
9. Trimestralment, el becari haurà d'informar de l'evolució del seu treball al president de la fundació (o a la persona per ell designada). L'esmentat requisit és absolutament necessari i la manca del seu compliment podrà ser motiu de cancel·lació de la beca.
10. La fundació i les entitats col·laboradores no es faran responsables del deteriorament, trencament o pèrdua de qualsevol de les obres presentades.
Sense perjudici de la transmissió de la propietat de l'obra i de tots els drets d'explotació de propietat intel·lectual (reproducció, comunicació pública, transformació i distribució) sobre l'obra donada pel becari, la resta de les obres hauran de ser retirades dels locals en que varen ser entregades, previ lliurament del corresponent resguard, entre el 14 i el 18 de novembre de 2013. En cas contrari, s'entendrà que l'autor o presentador de l'obra renuncia a qualsevol dret sobre la mateixa a favor de la fundació en els mateixos termes de les obres donades pels becaris, que podrà disposar de les obres no retirades en el termini amb absoluta llibertat.
11. Presentar-se a aquesta convocatòria implica l'acceptació d'aquestes bases. Tanmateix, la interpretació és a criteri del jurat. La decisió del jurat serà inapel·lable.
12. Més enllà del necessari per a les finalitats de participació i comunicació dels premis, la fundació ha previst la possibilitat de publicació dels noms i cognoms dels participants i guanyadors, inclòs en mitjans electrònics, així com de les fotografies i obres que es presentin a la beca, tot per informar i fer publi citat de la beca, de la fundació i dels seus actes acadèmics. Limitat a aquests efectes, els autors accepten el tractament de les seves dades de caràcter personal i cedeixen tots els seus drets d'imatge i de propietat intel·lectual, sobre les fotogra_es i obres presentades.
13. El no compliment d'aquestes bases pot portar a la no selecció del participant o a la cancel·lació de la beca.
Barcelona, juny 2013
Entrada actualizada el el 26 may de 2016
Infórmanos si has visto algún error en este contenido o eres este artista y quieres actualizarla. O si lo prefieres, también puedes ponerte en contacto con su autor. ARTEINFORMADO te agradece tu aportación a la comunidad del arte.
Suscríbete al canal y recibe todas las novedades.
Recibir alertas de premiosPremios de Pintura a los que puedes presentarte en España · Cursos de Pintura a los que puedes asistir en España · Exposiciones de Fotografía recien inauguradas en Barcelona · Premios de Fotografía a los que puedes presentarte en España · Cursos de Fotografía a los que puedes asistir en España · Premios a los que puedes presentarte en el mundo · Premios fallados en el mundo · Premios a los que puedes presentarte en España · Premios fallados en España · Ver todos los premios propuestos en España ·
Madrid, España
Museo Nacional Centro de Arte Reina Sofía (MNCARS) / Madrid, España
Museo Guggenheim Bilbao / Bilbao, Vizcaya, España
Suscríbete al canal y recibe todas las novedades.
Recibir alertas de premios