Destrucció col·lectiva d'un quartet de Haydn. Caldrà arrasar el quartet de corda, a pedrades. Sona el Quartet de corda No. 66 en Sol major, Opus 77, de Haydn. Si més no, així era fa una estona. Cada impacte sobre els violins, la viola o el violoncel és detectat per sensors i processat per un software que treballa amb algoritmes aleatoris, de manera que la veu de l’instrument encertat es modifica a l’atzar, ja sigui en harmonia, ritme o timbre, i per tant, amb cada encert ens allunyem una mica més de l’obra original. Un dels eslògans més coneguts del maig del 1968 a París, va ser “Sous les pavés, la plage!” (Sota les llambordes, la platja!). La frase feia al·lusió a la sorra que va aparèixer sota les llambordes del paviment quan els estudiants van muntar les barricades als carrers. Organitza: Plan 9 Cultural Produeix: Festival Panoràmic i Fundació Lluís Coromina
Entrada actualizada el el 29 ene de 2021
Infórmanos si has visto algún error en este contenido o eres este artista y quieres actualizarla. ARTEINFORMADO te agradece tu aportación a la comunidad del arte.
Suscríbete al canal y recibe todas las novedades.
Recibir alertas de exposicionesMadrid, España
Galería Pedro Cera - Madrid / Madrid, España
Museo Nacional Centro de Arte Reina Sofía (MNCARS) / Madrid, España
Online
Suscríbete al canal y recibe todas las novedades.
Recibir alertas de exposiciones