Els artistes Jordi Guillumet i Mònica Roselló plantegen a “La vista renuncia” un projecte que acull dues propostes: “L’Armari de l’Arquitecte” (1996) i “Arquigrafies” (2014), dos plantejaments que, tot i distanciar-se cronològicament per gairebé vint anys, estableixen un interessant diàleg amb el llenguatge arquitectònic com a eix vertebrador. Guillumet i Roselló són, també, els protagonistes de “L’artista del fons” on Guillumet, mitjançant el procediment de la cianotípia, crea una ciutat inexistent, un skyline compost a partir de lloms de llibres. Roselló, a la sèrie “Road”, fotografia l’impasse, el trànsit entre una ciutat i una altra, el temps suspès en el trajecte, el no-lloc en moviment que ens condueix fins als edificis o fins al coneixement resguardat rere el llom d’un llibre.
Entrada actualizada el el 08 jun de 2018
Infórmanos si has visto algún error en este contenido o eres este artista y quieres actualizarla. O si lo prefieres, también puedes ponerte en contacto con su autor. ARTEINFORMADO te agradece tu aportación a la comunidad del arte.
Suscríbete al canal y recibe todas las novedades.
Recibir alertas de exposicionesMadrid, España
Museo Nacional del Prado / Madrid, España
Museo Nacional Centro de Arte Reina Sofía (MNCARS) / Madrid, España
Online
Suscríbete al canal y recibe todas las novedades.
Recibir alertas de exposiciones