Professor de Dibuix per l' Escola Superior de Belles Arts Sant Jordi de Barcelona. Llicenciat en Belles Arts, Diplomat en Estudis Avançats DEA i Doctor en Belles Arts per la Facultat de Belles Arts de la Universitat de Barcelona. Catedràtic de Dibuix d' Ensenyament Secundari, exerceix de professor de dibuix en un Batxillerat Artístic. Ha realitzat diferents exposicions de pintura i dibuix tan individuals com col·lectives, havent obtingut varis i importants guardons per la seva obra. Ha col·laborat amb diversos articles sobre temes d' art en diverses revistes així com en dissenys de les mateixes. La temàtica d'aquesta exposició, consta de pintures realitzades amb tècnica mixta sobre paper. Ressaltant el tractament matèric de l'obra a base de diferents textures aconseguides a través de diferents tècniques i procediments pictòrics.
Entrada actualizada el el 11 abr de 2016
Infórmanos si has visto algún error en este contenido o eres este artista y quieres actualizarla. ARTEINFORMADO te agradece tu aportación a la comunidad del arte.
Suscríbete al canal y recibe todas las novedades.
Recibir alertas de exposicionesExposiciones de Pintura recien inauguradas en Barcelona · Premios de Pintura a los que puedes presentarte en España · Exposiciones de Fotografía recien inauguradas en Barcelona · Premios de Fotografía a los que puedes presentarte en España · Exposiciones cercanas a este evento · Ver todas las exposiciones propuestas en Sabadell ·
Madrid, España
Marlborough Barcelona / Barcelona, España
Museo Picasso Málaga / Málaga, España
Opinión
Suscríbete al canal y recibe todas las novedades.
Recibir alertas de exposiciones