Descripción de la Exposición
Torna amb nosaltres Shigeyoshi Koyama artista japonès afincat des de fa més de 40 anys a Cadaqués. S’inspira en la realitat més quotidiana: cases, roques, aigua, mar, gent, carrers.... Amb la seva tècnica personal les converteix en unes obres fàcilment reconeixibles. Té una personalitat artística fora de dubte i al llarg dels anys ha imposat la seva estètica per damunt de temps i modes.
Enamorat de Cadaqués i del seu paisatge auster, de les muntanyes pelades de verd on gairebé no neix cap arbust, on la rocalla domina i la tramuntana ho neteja tot, ell transmet aquest entorn a les seves obres i les converteix en un espai gairebé “zen” que encaixa molt be amb la seva estètica nipona.
Durant la inauguració sortejarem 2 llibres, un entre els Socis del Fons d’Art i l’altre entre el clients presents a l’acte. L’artista excusa la seva presència.
Exposición. 08 may de 2025 - 14 sep de 2025 / MNAC - Museu Nacional d'Art de Catalunya / Barcelona, España
Formación. 30 oct de 2025 - 11 jun de 2026 / Museo Nacional del Prado / Madrid, España